.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شديد بهداد سليمي :
به جاي 90 ميليون، 26ميليون پاداش دادند!
قهرمان سنگين وزن وزنه‌برداري جهان با تاكيد بر اينكه اصلا به كسب نتايج خوب وزنه‌برداري در المپيك خوش‌بين نيست، خاطرنشان كرد: با اين وضعيت اصلا به المپيك خوش‌بين نيستم. با اينكه مي‌گويند من اميد اول كسب مدال طلا هستم، هيچ قولي به كسي نمي‌دهم.
به جاي 90 ميليون، 26ميليون پاداش دادند!

بهداد سليمي به رغم اينكه يكي از شانس‌هاي قطعي كسب مدال طلاي ايران در بازي‌هاي المپيك لندن به شمار مي‌رود اما مي‌گويد كه اصلا به نتايج وزنه‌برداري در المپيك خوش‌بين نيست و اعتقاد دارد با شرايط ضعيف رسيدگي به وضعيت المپيكي‌ها به ويژه المپيكي‌هاي مدال‌آور، نه تنها روحيه‌اي ندارد بلكه هيچ قولي براي كسب مدال طلا به كسي نمي‌دهد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايسنا؛ بهداد سليمي درباره آخرين وضعيت آمادگي‌اش گفت: شرايط خوب است. در حال حاضر 90 درصد آمادگي لازم را براي لندن كسب كرده‌ام. ان‌شاءالله در طول 74 روز باقي مانده به اوج آمادگي مي‌رسم. وضعيت اردوها هم خوب است. كادر فني تيم ملي زحمات زيادي مي‌كشد تا اردوها را به بهترين شكل ممكن برگزار كند.

وي در پاسخ به اين پرسش كه ميزان پشتيباني و حمايت‌ها براي بازي‌هاي 2012 از ورزشكاران المپيكي چقدر است؟ تاكيد كرد: من قبلا هم حرف‌هايم را زده‌ام. بحث حمايت وزارت ورزش و كميته المپيك بسيار ضعيف بوده است. همه صحبت مي‌كنند اما بايد به حرف‌هايشان عمل كنند. اگر به وعده‌ها عمل شود، مطمئن باشيد كه نتيجه‌اش را در لندن خواهيم ديد. با اين وضعيت انتظار مدال داشتن خيلي انتظار بيش از حدي است.

قهرمان سنگين وزن وزنه‌برداري جهان با تاكيد بر اينكه اصلا به كسب نتايج خوب وزنه‌برداري در المپيك خوش‌بين نيست، خاطرنشان كرد: با اين وضعيت اصلا به المپيك خوش‌بين نيستم. با اينكه مي‌گويند من اميد اول كسب مدال طلا هستم، هيچ قولي به كسي نمي‌دهم. ناراحتي‌هاي من بيشتر از اين است كه همه از بهداد سليمي انتظار طلا دارند اما هيچ كس نمي‌آيد به انتظارات ما گوش دهد و آن را برآورده كند. مسئولان ورزش وقتي روي من حساب ويژه باز كرده‌اند انتظار دارم كه با شرايط ويژه‌اي رسيدگي كنند و به هر حال طوري رفتار كنند كه توقعاتم برطرف شود.

دارنده چندين نشان طلاي رقابت‌هاي جهاني و آسيايي يادآور شد: المپيك يك رويداد خاص با شرايط بسيار خاص است و به رسيدگي ويژه‌اي احتياج دارد. بحث كم كردن پاداش‌ها و رسيدگي نكردن خوب به وضعيت مالي ورزشكاران چندان جالب نيست. متاسفانه خيلي ضعيف در زمينه مالي كار كردند. فكر نمي‌كنم خواسته‌هاي ما براي مسئولان ورزش خواسته‌هاي بزرگي باشد. شايد گرفتن پاداش‌ها و رسيدگي به وضعيت مالي تا حدودي براي ما راضي كننده باشد ولي فكر نمي‌كنم پرداخت جايزه به كساني كه شانس مدال هستند، براي يك وزارت كار سختي باشد.

بهداد سليمي در اردوي تيم‌ ملي وزنه‌برداري

سليمي ادامه داد: اگر قرار بود 150 سكه ما را نصف كنند و به حدود 80 سكه برسانند و آن را هم با قيمت سال 89 پرداخت كنند، همان پاداش را در سال 89 مي‌دادند خيلي بهتر بود. با تورم و وضعيت اقتصادي موجود اين اقدام اصلا جالب نيست. قيمت همه چيز سرسام‌آور بالا رفته و برعكس جوايز ما سرسام‌آور پايين‌ آمده است! 150 سكه به قيمت 600 هزار تومان، 90 ميليون تومان مي‌شود اما از اين رقم فقط 26 ميليون به من پرداخت كرده‌اند! نبايد با اين شرايط از من انتظار داشته باشند. نبايد انتظار داشته باشند كه روحيه‌اي داشته باشم و هيچ قولي بدهم.

شانس نشان طلاي ايران در بازي‌هاي المپيك لندن با بيان اينكه بازديد مسئولان وزارت ورزش از اردوها مي‌تواند در روحيه المپيكي‌ها مثمر ثمر باشد، به ايسنا گفت: بازديد وزير و حضورش در سالن تمرين مي‌تواند مثبت باشد به شرطي كه با دست پر بيايد و فقط به صرف حضور به ما سر نزند. جدا از اينكه ورزشكاران سرباز كشور هستند و وظيفه دارند كه تلاش كنند و از طرفي دوست دارند كه افتخارآفرين باشند، اما زندگي شخصي هم دارند. ما نمي‌توانيم فقط مدال طلاي المپيك بياوريم اما به وضعيت ما رسيدگي مالي نشود. اين گونه نمي‌توانيم زندگي را پيش ببريم. مسئولان بايد با دست پر بيايند و روحيه خوب به ورزشكاران بدهند. المپيك ميدان كم‌اهميتي نيست. در اين دوره ميزبان كشوري است كه براي ما بالا بردن پرچم ايران در اين كشور كار بسيار بزرگي است. من با ورزشكاران كشتي و شمشيربازي صحبت كردم. با اين وضعيت رسيدگي به المپيك خيلي روحيه و انگيزه نداشتند.

وي در واكنش به پرداخت جوايز سال 90 به قيمت معادل 400 هزار تومان براي هر سكه خاطرنشان كرد: نمي‌دانم بايد چه بگويم. مسئولان وزارتخانه تصميم جالبي گرفته‌اند. اصلا نمي‌دانم جريان چيست؟ شايد به خاطر كمبود بودجه است و شايد به دلايل ديگر!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 ارديبهشت 1391
آقای سلیمی مدیر کل داریم در ورزش مازندران شیر تا دینار آخر حق تورا خواهد گرفت همان جور که حق ورزش روستایی را بعد از چهار سال بلاتکلیفی ........گرفت ! البته جانش را گرفت نه حقش !!!
راستی بهدادجان سکوت در مقابل گرفتن حق تو چقدر برای ماندن پریچهره ارزش دارد؟ اگر ارزش داره تو مطمئن باش این مدیر کل تو و قهرمانی جهانت را فدای صندلیش می کند آخه اون ثابت کرده هیچ چیزی برای او با ارزش تر از مقامش نیست !!!!
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
برید خدارو شکر کنید که همین ۲۶میلیون رو میگیرید.کشاورز های بدبخت ۶ماه از سال رو جون میکنن و زحمت میکشن آخرش ۲تا۳میلیون براشون میمونه(البته برای۱۰۰۰متر زمین که بعضی ها کمتر از این زمین دارند و بعضی ها هم اصلا ندارند.غیر از کشاورزی کار دیگه ای هم ندارند).ثانیا اگر کشاورز نباشه قحطی کل کشور رو میگیره(البته اگه برادران چینی و هندی و پاکستانی رو فاکتور بگیریم)اما اگه ورزشکار نباشه آب از آب هم تکون نمیخور.ورزش رو برای سلامتی تون انجام بدین و اگرهم خواستید به مسابقات بین المللی برید ،برای کشورتون برید نه برای پول.قناعت و راضی بودن رو از کشاورز یاد بگیرید.انسان باید دست ه پای کشاورز ها رو بوسه باران کنه بس که این قشر قانع و کم توقعه.یا علی.
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
خدائیش ورزشکارای ما همه پولکی شدند دیگه پهلوانی از بین رفت حالا مشخص شد که به خاطر کشور ما نیست که رکورد می زنند بلکه به خاطر پوله // خدا به ورزشکارای ما غیرت و حیثیت و مردنگی و پهلوانی بده .
نا شناس 24 ارديبهشت 1391
پهلوون غمتو نبینم
اصلا درون نواش
سعید اهرابی 24 ارديبهشت 1391
با سلام
خدمت ورزشکار و پهلوان ملی وجهانی مون جناب بهداد سلیمی
عزیزم شما قهرمانی جهان رو داری در هر میدانی بری اول هستی
زحمت کشیدی افتخار ایرانی
باور نمی کنی وقتی وزنه میزنه با اعتماد می دونیم اولی
اصلا شما تیم ما رو قهرمان کردی
باید قدر شما و امثال شما را بدونن
هر جای دنیا برین میلیاردی خرج می کنن
می دونم باغیرتی و این مشکلات و کم لطفی رو تحمل کردی
اما خداییش باید به شما هم هیکلت طلا بدن اونم به نرخ روز
حق شما اینه لیاقت شما بیشتر از اینه
نباید بزاریم قهرمان های ما مشکلات مالی پیدا کنن
باید شما را با تمام توان حمایت کنن
خدا پشت و پناهت پهلوان
امیدوارم اسم شما هم مثل پوریای ولی و تختی همیشه به خاطر مردمت بدرخشه
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
شايد بعضيا فكر كنند بهداد اين پول را به خاطر مسائل شخصيش مي خواد ولي به جرات مي تونم بگم عين اين پول يا شايد هم بيشترش براي تغذيه و هزينه تمرين و اينا خرج مي شه باور نمي كنيد تحقيق كنيد
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
خيلي بده كه ورزشكاران چون رضازاده و سليمي پولكي شوند ......
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
حيف كه وقت پاسخ دهي به قهرمان را ندارم اگر دوست داريد همه شما ورزش را كنار بذاريد
l ...م 25 ارديبهشت 1391
تمام کشور های دنیا برای قهرمانان کشور خودشان برنامه مدون دارند برای هر مدال در المبیگ ازقبل جوایز دلاری مشخص میگنند همین طور برای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا نیزازقبل مصوب ومشخص است اما در کشور ما قهرمان که مشخص شد از دم سکو توصع مدال تا بای هوابیما بیخود قول سر خرمن میدهند خودشان میشودند بدهکار بیچاره ورزشگار طلبکار طلبکاری که بدهکار اصلا تعهدی در برداخت ندارد اگر خیلی بیگیری شود میگوتیند خوب حالا ما یه چیزی گ فتیم شما حالا چرااین قدر جدی گرفتیداین می شود وعده سر خرمن اگراین مسله قانون نشود این بازی حالا حالاها ادامه دارد در ترکیه وآمریکا گشور های دیگر یک یا چند میلیون دلار قطر ورزشکار میخرند با آن رقمهای سر سام آور که یک مدالی بکیرند تو دنیا بزش را بدهند اما ما داریم قدر نمی دانیم همین عزیز اگر به کشور دیگر هجرت بکند آه وفقان سر میدهیم که خیانت کرد واگر اونی که وعده میدهد به وعده خودش عمل نمی کندآن را بحساب زرنگی خود میاورد وما تو مملکت خودمان تا بخواهید از این نوع زرنگ(رند) داریم . وآخر گلام آقایان نماینده از وزرارت ورزش طرح بکیرید و قانون بکنیدتا هم جلوی کدا بازی رابکیرید وهم جلوی مهاجرت ورزشگاران را در آینده
lالف-- عین 25 ارديبهشت 1391
عزیزی که میفرمایی خیلی بده رضازاده وسلیمی بولکی شوند.... خدمت شما عرص شود آقای سلیمی باید باد هوا بخورد؟ مکر سلیمی زن وبچه ندارد قیمت یک کاپشن بچهکانه معمولی در بازار چقدر است؟ کو چکترین آسیبی بیند کسی به او توجه نخواهد کرد؟ وصیت زندگی بعد از قهرمانی او چیست؟اگر سلیمی درکشور ترکیه یا قطر میبود آیا با او به همین شکل بر خورد میشد ؟اکر ....سلیمی....؟؟؟؟؟
رضایی 25 ارديبهشت 1391
3000 میلیارد را مثل آب خوردن قورت دادند اما جایزه این ورزشکار را میخوان بدن زورشون میاد ..کنفرانسها و همایشهای الکی و ...خرجهای میلیاردی و ..
دوستان باید بدونید که اینها 12 ماه شاید 10 ماه در اردو و سفر باشند و در حال تمرین ...تمام زندگیشون شده تمرین ...حالا چه اشکالی داره برای تشویقش وعده هایشان را عملی کنند ...
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
در مراسم قهرمان قهرمانان ورزش مازندران ، بهداد سلیمی و مهدی تقوی به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شدند . کلی خبرنگار اونجا بود همه جا خبرشو نوشتند و نشون دادند ولی سایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران فقط اسم بهداد سلیمی رو نوشت !!!!
چرا ؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
هرگز دیگه کسانی مثل پوریای ولی و تختی نمیان .اونا بدون هیچگون چشمداشتی به این مقام رسیدند اما الان چی؟یارو هیچی نیستا(تو فوتبال و یا...)سالی حداقل ۱۰۰تا۲۰۰میلیون پول میگیره .برای بقیه هم بعد از دوران ورزشی ماهانه حقوقی در نظر بگیرند.مگه خون ورزشکارا از بقیه مردم رنگین تره؟
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
پهلوون علی پشت و پناهت اینها یادشون رفته اینها فقط بلدن 3000میلیارد بخورن خیلی مردی پهلوون تو افتخار مازندران هستی ما همه مردم مازندران به وجودت افتخار میکنیم تویی که با تقدیم مدالت به آیت الله جوادی ثابت کردی جوانمردی و پهلوانی خیلی دوست داریم
ahmad 25 ارديبهشت 1391
داداش بهداد سلیمی درود بر تو که با اهدای مدالت به جوادی آملی مقدمات ماندن چند روز بیشتر مدیر کل را فراهم نمودی . 2 اتوبوس آدم را 24 ساعت بردند اسیری تا ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار باشند تا آقا 2 روز بیشتر بماند . جناب شجاعی کجایی که ببینی پشت سرت چی ها که نمی گن الان چسبیدن به ... تو رو دیگه تحوسل نمی گیرن ...
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
با با آبروی ما رو بردی . حالم بد شد انقدر از دهنت پول چول شنیدم .
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
برادر فکر کن بقیه پول لای دستانش آب شد. همیشه همین است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.